czwartek, 27 maja 2010

Wybieramy Najlepszy Serialowy Finał 2010 [ANKIETA]

9 komentarzy:

  1. Zagłosowałam po chwili wahania jednak na Chuck'a. Drugim kandydatem był Supernatural, który wybrałabym chyba z sentymentu jedynie - sam finał mnie rozczarował osobiście, poza paroma dobrymi momentami dla mnei był po prostu nudny. Zatem - Chuck. Po prostu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zagłosowałam na SN, tak jakoś z rozpędu. Poza tym, z tej listy niewiele oglądam :/ - Carl

    OdpowiedzUsuń
  3. Hmm.. Zagłosowałam na SN, chociaż mam wiele zastrzeżeń co do tego finału, ale dziś po obejrzeniu FlashForward zmieniam zdanie. FF miało najlepszy finał, szkoda, że nie ma na liście / Pozdrawiam, BlackMamba

    OdpowiedzUsuń
  4. Widac ze malo osob ogladalo Grey's anatomy.Nie bylo bardziej trzymajacego w napieciu i wstrzasajacego finalu.

    OdpowiedzUsuń
  5. LOST i wszystko jasne ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Supernatural i wszystko jasne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też na Supernatural.
    Ale mam w planach odległych, objerzeć sporo seriali z tej listy :D - Viki

    OdpowiedzUsuń
  8. Martynka --> Ja oglądałam Grey's Anatomy finał. Był niezły.. ale jak oglądałam, to miałam wrażenie, że to już taka standardowa norma u nich, cokolwiek to znaczy ^^ Zdążyli mnie chyba przez ten czas cały znieczulić na te niezwykle_dramatyczne_i_nieprawdopodobnie_pechowe_sytuacje. Ot, charakterystyczne dla nich. Czy był tam ktoś, komu nigdy nic nie groziło? Spośród tych trzech kolejno z ankiety seriali [bo jedynie je oglądam] żaden dla mnei nie był wstrząsający i niezwykle trzymający w napięciu. Może za dużo tego oglądam już po prostu :D Całkiem możliwe ;} Na Chuck'a zagłosowałam dlatego, że jest dla mnie osobiście rodzajem nowości. Na SPN zagłosowałabym jedynie z sympatii i lojalności, a GA.. no cóż. Standard dla GA mym zdaniem. Najmniej rozczarowałam się Chuckiem, dlatego mój wybór padł nań.

    OdpowiedzUsuń
  9. FlashForward rules :D / BlackMamba

    OdpowiedzUsuń