sobota, 22 maja 2010

Terra Nova - Dinozaury I Podróże W Czasie.

Stacja Fox zdecydowała się na realizację nowego serialu Stevena Spielberga. Produkcja zatytułowana Terra Nova ma się pojawić w jesiennej ramówce w połowie okresu. Serial będzie opowiadał o zwyczajnej rodzinie z roku 2149, przeniesionej do czasów prehistorycznych w ramach eksperymentu, który ma uratować świat – dzięki nim ludzkość ma nie dopuścić do podjęcia decyzji, przez które aktualna Ziemia obraca się w ruinę.
Twórcy tej produkcji utrzymują ze ma być to największy serial sci-fi w historii. Koszt produkcji jednego epizodu ma sięgnąć 4 milionów dolarów i ze względu na ten koszt, w razie komplikacji, możliwa będzie rezygnacja z tworzenie trzynastoodcinkowej serii i zrealizowanie całości jako jednego filmu. Zdjęcia rozpoczną się latem na Hawajach, zaś sama estetyka produkcji ma nam przypominać kinowego Avatara.
Źródło: Prime-Time.pl

3 komentarze:

  1. Jako dziecko miałem bzika na punkcie dizozaurów. Planowałem zostać paleoontologiem. Ostatecznie nie zostałem nim ale sentyment pozostał. Jestem bardzo ciekawy. Zwłaszcza, że wziął się za to Spielberg. Liczę, że fserial będzie dobry jak "Park Jurajski". Może mniej przełomowy ale równie ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem tego samego zdania. W ogóle ja też chciałem zostać paleoontologiem a zostałem kucharzem :/
    Dinozaury są u mnie na drugim miejscu zaraz po zombie jeśli chodzi o prod. serialowe, tv i kinowe. Nie mogę się doczekać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo Spielberg!!! Cant wait!!

    OdpowiedzUsuń