wtorek, 22 czerwca 2010

Wywiad Z Kate Lang Johnson

Kate Lang Johnson, znana z roli Tori w serialu Persons Unknown, opowiada o swojej bohaterce i o tym co czeka ją w przyszłych odcinkach . Zapraszamy do rozwinięcia.


Jaka cecha Tori jest według ciebie najbardziej interesująca?
KLJ: Wiele dzieje się w życiu Tori. Ona może wydawać się pustą imprezowiczką, ale jej przeszłość jest bardzo mroczna. Kiedy przyszłam na przesłuchanie do tej roli, dostałam tylko scenariusz pierwszego odcinka. Nic o niej nie wiedziałam ale zaintrygowała mnie ta tajemnicza historia. Kiedy już dostałam tę rolę, nie chciałam przedstawić jej jako stereotypowej, bezbarwnej bohaterki.  Starałam się sprawić, by była bardziej skomplikowana i interesująca. Za każdym razem gdy dostawałam nowy scenariusz, dowiadywałam się więcej o Tori. Mogłam połączyć nowe informacje o niej z tym, co sama sobie wcześniej wymyśliłam.

Jak już wspomniałaś, poznaliśmy ją jako imprezowiczkę, która często budzi się w rożnych dziwnych miejscach. Czy trudno było uniknąć przedstawienia tej postaci jako wredną zdzirę? Nie jest łatwo takiej bohaterce zdobyć sympatię i współczucie widzów....
KLJ: Po prostu starałam się ukazać jej drugą stronę. Może ona jest wredna i kocha imprezki, ale to tylko jeden aspekt jej osobowości. Pod tą maską obojętności, kryje się skrzywdzona i delikatna dziewczyna. Myślę że z biegiem czasu, widzowie zaczną jej współczuć.

Co czeka Tori w przyszłych odcinkach?
KLJ: Wydarzy się wiele ekscytujących rzeczy. Bohaterowie zaczną być coraz bardziej podejrzliwi, zwłaszcza kiedy zaczną się psychologiczne gry ich porywaczów. Te manipulacje odbiją się na ich zdrowiu psychicznym i fizycznym. Zrobi się ostro. Kiedy Tori zda sobie sprawę z powagi sytuacji, zacznie zachowywać się nielogicznie. Pieniądze i gadulstwo jej nie pomogą. Przy okazji dowiemy się czegoś o jej przeszłości.

Zakończyły się już prace nad pierwszym sezonem. Czy serial zakończy się jakąś szokującą sceną? Gdyby Persons Unknown nie dostał drugiego sezonu, czy widzowie będą zadowoleni z zakończenia pierwszego?
KLJ: Nakręciliśmy już wszystkie 13 odcinków pierwszego sezonu. Pod koniec, widzowie dowiedzą się kto porwał tych bohaterów i dlaczego to zrobił. Nawet jeśli nie będzie drugiego sezonu, widzowie i tak powinni być zadowoleni. Serial ma dużo do zaoferowania i można kontynuować tę historię. Mamy nadzieję, że ludzie będą chcieli więcej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz