sobota, 24 kwietnia 2010

Chuck Z 4 Sezonem?

Źródło: HATAK.PL

Wczoraj więcej miejsca przeznaczyliśmy na informacje o finałowym sezonie "Heroes". Teraz warto coś napisać o kontynuacji innego, popularnego serialu NBC - "Chuck", a tym samym - uspokoić wszystkich jego fanów. Wieści pochodzą bezpośrednio z bloga Michaela Ausiello, który informuje, że przyszłość produkcji wygląda bezpiecznie. W serialowym rankingu dziennikarza otrzymał dopisek "safe bet" oznaczający dosłownie "pewniak" (...na kontynuację w przyszłym sezonie).

Ausiello opiera swoją informację na źródłach pochodzących bezpośrednio ze stacji NBC. Oficjalny komunikat w tej sprawie nie pojawi się szybciej niż za kilka tygodni. Jednak już dziś można być niemal pewnym, że "Chuck" powróci w przyszłym sezonie z 4. sezonem! :)

2 komentarze:

  1. Wow, zauważylam, że dałeś newsa "Z bloga Alexy..." Bardzo mi miło ;) Coś ostatnio mało newsów o HIMYM się pojawia, ale to pewnie dlatego, że w poniedziałek nie będzie nowego odcinka. :D
    A co do Chucka, to muszę w końcu go zacząć oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja Chuck'a polecam bez dwóch zdań. Uzależniłam sie od niego w parę dni i póki co tak zostało :)
    Co zaś do newsa -> uuuf, odetchnęłam, odetchnęłam!

    OdpowiedzUsuń