piątek, 29 stycznia 2010

Żale I Takie Tam...

Ahoj

Dziś jak tytuł posta sugeruje, będą żale itp.
Nie mam ochoty pisać dziś o serialach bo się niesamowicie wkurzyłem ostatnio a po drugie to mam zaległości DUŻE! i nie chcę sobie popsuć oglądania spoilerami itp.
coś miałem napisać i zapomniałem...
...
...
...
A już wiem!
rozbawiła mnie dziś jeden z wpisów mojej znajomej na jej blogu.
A dokładnie to TEN WPIS. Jak ja kocham tego kota.
Ostatnio moja rodzona matka cały czas mi uświadamia, że jestem zły, niedobry, leniwy itp.
O szkole nawet nie mam zamiaru gadać bo to jest stara Kur****
Albo jedno powiem uczy mnie nowa pani Dr. Zając. I nie mogę z niej totalnie szczególnie z jej haseł ( macie do mnie jakieś zapytki???, lóknijcie sobie na to!!! etc. ) a ma babeczka grubo ponad 55 lat!. aaa i jednym z naszych obowiązków na jej wykładach jest przynoszenie dowcipów kto będzie miał najśmieszniejszy w jej mniemaniu dostanie "+"
Ale jedno mnie cieszy - jutro 18 Karolinki i Beatki.
Sorry, że was tak zamęcza dziś swoim pier*****m ale wolno mi mój blog!
Dobra tyle.

trzymajcie się. :*****

1 komentarz:

  1. Ale kotek ;D Świetny. Przypomina mi mojego św.pamięci Zygzaka :(
    Fajną masz panią :D Zanieś jej ten dowcip co w "Świętych z Bostonu" był xD

    OdpowiedzUsuń