poniedziałek, 10 sierpnia 2009

Powitanie v.2

I muszę zacząć pracę od nowa bo przez przypadek usunąłem wcześniejsze posty.
Dobrze, że tylko 2 były :P

Jak już we wcześniejszym poście pisałem witam Was drodzy internauci i przyjaciele, którzy odwiedzacie (lub będziecie odwiedzać) mój blog.
Będę tutaj pisał o serialach, filmach a także o aktorkach i aktorach.
Znajdą się tu też notki o ważniejszych wydarzeniach ze świata filmu.

Jest to mój pierwszy blog więc się trochę stresuję.
Czekam na wasze sugestie i propozycje dotyczące bloga.
Mam nadzieję, że będziemy się wspólnie doskonale bawić.

Co tydzień będę umieszczał ankietę.
Celem ankiety będzie wybranie aktora/aktorki, którą będę miał opisać.

Bywajcie :)

1 komentarz:

  1. I ja znowu musze sie powtarzać ;P
    Często będę zaglądać tutaj do Ciebie, ot co.
    Zaczyna się bardzo interesująco :)
    [booba]

    P.S.
    Dziękuję za wzmiankę o moim kąciku, nim to dojrzałam - i Ciebie również zareklamowałam :)

    OdpowiedzUsuń